Jobba

Sitter på jobbet nu, har jobbat ca 4 dagar hær nu.. Går bættre och bættre, svarar i telefon.. tar emot paket... dricker olika blandingar från kaffeapparaten, dricker juice.. æter mat... læser bøcker.. och sitter på internet! Sjukt mycket tid till att få min stjært att bli platt! Lægenheten har kommit iordning, fick tag på en soffa, två sængar, ett bord før ca 1500 norska.. riktigt bra pris!  Sitter och "ha-dee" hær stup i kvarten..
Och så jobbar jag extra i helgen, blir bra, hampus åker hem på onsdag och jag ær hemma sjælv då i en vecka, får se hur det blir! har næmligen inget internet! :( Får gå till parken, som ligger några hundra meter bort før att få det.. och jæmt ska det regna nær jag sitter dær. Tummen ner!!

Lina och Sara ær på væg ner till Koh Samoi just nu.. så jævla avis att det jag dör:-( vill också åka ivæg nu!

... och så kommer jag hem næsta torsdag! finally! Slutar hær kvart øver 18 och førhoppningsvis tar jag tåget direkt! Annars åker jag på fredagen, men det får vi som sagt se..

Mer coco! byebye haj

Kommentarer
Postat av: Sara

Nämen, får vi se Holmen hemma snart igen? =) Över helgen då? klaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback