Meeamme

blev før førsta gången i mitt liv kallad mame.. som i amerikanska filmer,
 "thank you mame for the dinner"
"excuse me mame", "your welcome mame" etc. vet inte om jag ska skratta eller gråta!
ær jag en gammeltacka nu?

vi sa upp lægenheten førra veckan førresten, så vet inte vad som sker den sista november sen..
men, jobbar heltid gør jag! extra vakthold, ja tack!
vill hem till helgen førresten , men slutar dumt, likadant næsta. Men ska ændå førsøka pallra mig hemåt på
någon vænster, sen tycker jag att jag borde bli besøkt! pik..

adjøss till sjøss.

Kommentarer
Postat av: Sara

Kostar pengar Frida! =) (att besöka norge-landet vill säga) =)

Postat av: Therese

Ja jag vill gärna komma Frida. Din födelsedag kanske? Är ju dock ett tag kvar dit, och vart bor Frida då? Ingen som vet ;P.

2008-10-02 @ 14:18:27
URL: http://therrrese.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag vill komma till dig Fridooo!

2008-10-02 @ 18:43:44
Postat av: Sara

Nope, det har jag icke. =( Det skulle man ju ha haft..

2008-10-07 @ 17:50:40
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback