Ooh, du stora gröna


stress-häss-täsk-mess-fäzz-läsk-mäsk-fäsk. stressigt värre är det, har panikpackat, fått med mig det mesta jag behöver hoppas jag. 9 kg väger väskan, ej förglömma att min feta gröna vän är 2 kg redan utan packning.. dålig väska är d, men en gång till ska han få visa vad han går för. Christoffer sitter på sidan av den och försöker vara tuff, om ni inte vet vem det är så är det en liten rese-maskot i form av en badanka. den är gul och piper när man trycker på den, perfekt! Närsomhelst kommer Schanna, jag spanar och väntar på den fagra flickans röda fara ska dyka upp. Är faktiskt lite nervös, men det här ska jag allt klara. en rolig sak jag just såg på min biljett var att jag åker från amsterdam kl 13 imorgon, och landar i mexico city kl 18, och det tar inte bara 5 timmar dit.. det ni! Jag tänker nämligen resa bakåt i tiden! sug på den ni! För jag kommer ligga ca 6 timmar bakom sverige-tiden..  jo just, har ett mobilnummer som jag kan nås på i nödfall, kommer ha på den lite titt som tätt för att spana av vad händer här hemma. nummer är : 070-4655502 , skriv gärna vem de är ifrån om ni skickar sms, har inte så många nummer inlagda nämlich.

Nej, nu säger jag hejdå! Läs min resedagbok så kommer ni bli klokare, det lovar jag. och kommenterar ni så gör ni min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback