alo


Nytt år!
Nu får jag för första gången skriva 2-0-0-8.. och det gick ju bra!
Nyår var kul, inte mycket mer och säga.
Lite sömn, mycket fest och nya bravader och inte bara från mitt håll. haha!

igår i min dimma efter noll sömn från nyårsafton och jobb till halv 22,
så låg jag och zappade runt och fastnade vid en film som hette
Dagbok från en motorcykel, (Diarios de motocicleta)
jag kunde inte stänga ögonen förren filmen var slut, en fängslande film. Annorlunda, javisst. Men den kan jag verkligen rekommendera!

1 vecka kvar tills jag åker till Göteborg och sedan amsterdam och tillslut Mexico!, har enorm resfeber! Lugna ner o lugna ner mig nu.
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

jag tycker tisdag som en utomordentlig dag!

Postat av: Camilla

åååhå! frida har snyggingklänningen på sig!

2008-01-07 @ 09:48:15
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Postat av: Camilla

öj! kan vi inte simma imorrn oxå!?
plask plask

2008-01-07 @ 21:34:09
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback