quite some time

"i'll picking up shit in my crib ya´man!!"
Nyss röjde jag i mitt lilla flicksnärtsrum, ush. Mer dammråttor var det längesen jag såg, jo senast var hemma hos mormors ålderdomhem vintern innan hon dog. Jävligt dammigt ställe..  Men hittade linnen som jag har ingen vetenskaplig förklarning på hur jag ens fått på mig dem förr i tiden.. Och korta!! Allt slutade ovanför min kära bellybutton!
Ut ska det, alltihopa.. och så hittade jag 3 par jeans som jag skulle göra sådär sommarcoola genom att klippa sönder dom till sexiga skjorts som man kan svansa framför en (kanske tilltänkt dracula) och bjuda in till kaffe eller något annat bakverk! Men, råkade klippa dom super korta, så stjärten nästan trillar ut! Och det är inte alls sexigt, som jag satsade på! Utan äckligt! haha! Så ska vänta tills jag får binnikemask eller helt enkelt skita i dom.

Jag började häromdagen kolla på en ny serie, True Blood, schikkeligt bra serie! Gillar mystiken och allt över vamyprer, och har aldrig mer varit så ON när vampyren Billy struttar omkring med creepy stråkmusik skrålar i bakgrunden och tittar med sin upphetsade blödande blick på, ja vad jag har sett så ger han den till allt möjligt.. Riktigt bra..

Mer har jag inte att förtälja just nu, sitter och dricker rödjur, aka. Räv just nu. Det ska allt bli ordning på mig också ska ni se!

jo en liten sak till, Reser till Costa Rica, Nicaragua, Panama och en del av Sydamerika den 7 januari.... bara för att.... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback