Oschlo 4.0

Som sagt fick vi en lägenhet jag&Hampus i onsdags, och då vi åkte till våra hyresvärdar i Lindeberg (ja ni läste rätt),
där det inte direkt såg ut som Lindesberg och där skrev vi på avtalet. Så kände vi att vi var värda att fira så vi rumlade (läs frida) till Cafe Sör, drack öl .. Sen åkte vi hem. Så kände vi på torsdagen att vi inte hade gjort de på riktigt, och Hampus ringde ett par vänner sen resan som vi möt upp på lukkan, ölade i oss och gick ut sedan på något ställe som hette Mono?. Efter det blev det barhäng på Dattera och väntade på att Lisa skulle sluta, sen gick vi hem till henne och pratade o drack vin till klockan var vely much.. vaknade på eftermiddagen och kom på att vi skulle möta våran sheikh hyresvärd på en mörk parkeringsplats för att ge honom pengar för första hyran, lite sisådär 11000 stod vi med. NICE!

Helgen har sedan var lugnt, film och mat (köpte kyckling o pommes, gick på över 250 svenska.. :( ), och igår gick jag ut med Erik.. fast ut kom vi inte.. vi gick mest runt. Varför jag skrive rett sånt här fylligt inlägg är bara för att jag sitter på ett munsår, ett munsår som jag hatar. Hatar munsår. Speciellt på mig. Vet varför den sitter där också, det är för jag ska få flytta in i min första lägenhet, + att jag har mitt första fasta jobb. JAPP, ska på introduktion imorgon på securitas.. Sen på tisdag börjar jag på börsen här i Oslo, sen nästa vecka blir det väktarkurs . Sen rullar det på.. har fått schema och allt! Därav munsåret!

Försöker hitta en inneboende till just nu, så om någon är sugen att bo i en 2a rätt centralt så hör av er ;)
gonatt katt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback