Sådär ja!


Idag är det bättre, har pratat med vänner.
Och Lina fick med sig mig in till Örebro med syster Sara, Elizabeth, Max&Carl.
Tog ett tag innan vi kom in överhuvudtaget, och förfesten blev ett virrvarr av
den största sminkväskan jag skådat till rödvin som slutade inuti den.
Sen blev det frimis, alla hade otroligt skoj och jag gjorde det gör bäst när jag var
lite tvär.  Och så får man sota dagen efter. och fy satan vad rolig man kan vara, och jag
kommer skratta inom mig åt det varenda gång jag ägnar det en tanke.

Hur kan en människa duscha slut på allt vatten?
Min bror borde vara ett russin just nu.
Hur kan naken-strechning vara en upphetsande övning innan man går över till annat?
Som en person sa "det är väl okej att en tjej strechar lite som ändå är lite mjuka,
men att en man ska försöka nå ner till sina tår för att visa upp ett hårigt asscrack
är inte direkt tilltalande"
Och Hur kan en häst vara allergisk mot gräs? Jag måste verkligen läsa
på mina kunskaper om hästar och Sveriges fauna.
Hej!

Kommentarer
Postat av: Sara

Helt rätt, bara skaka av! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback