Mors


När får barn svära? Jag fick bokstavligt talat
krupp på dem idag, f*n, j'vlar, s*atan, sk*t. och så vidare
springer ut ur munnarna på dem utan att det vad jag tror
registreras någonstans där uppe i loftet.
"nejmen, vet du vad! Jag tänker lägga ett "jävla" framför "boll", det blir nog bra!"

Var till badhuset idag med femmorna, samt polishuset och brandstation.
Och sedan fritidstid på det, ingen rast blev det mellan halv 8 och halv 17
idag. Trött?
Fick vikariat efter höstlovet 45-46, får ha eget klassrum, pekpinne
och egen kateder. (plus-minus ett par elever)
Kan iallafall knappast inte gå fel i mina händer!

Skönt med mycket jobb nu, jobbar alla dagar denna vecka utom söndag.
Så på det planet är allt bra nu, dock lite mindre missöden här i veckan
som gör mitt humör lite :( och lite :/ . Men har rett ut det mesta tror jag,
nu ger jag bara det här lite tid så mår jag kalas igen!

müssen schlafen.
Gute nacht!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Fröken holm. =) Själv var jag på möte idag. Gick fiint. det blir två lönespec i november. Jag tackar inte nej. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback