Ett år inom barnomsorgen


no shitting here sherlock, ett helt sabla år har jag varit anställd i
kommunen som ett allt-i-allo och slit och släng.
Har fått lite jobb i veckan, dock vill inga av ställen jag sökt jobb
höra av sig och säga
"Hej!, du har fått ett jobb fram till vintern,
20000 papp efter skatt och sååklart får du leasa en bil,
vi gillar dig tjejen kom hit genast!"
Uhja, jag skulle redan ha varit där för fem minuter sen.

Igår var jag ledig, visste inte alls vad jag var sugen på att
göra, ville till Örebro och titta på kläder men hade inge sug
alls. Slutade iallafall med att Camilla och jag skulle åka tåg,
efter trampat ner våra fotdynor till ej-existerande på
tågstation i Storå efter att tåget aldrig kom tog vi hennes
blåa fara och hamnade i Örebro.
Shopping, klippning, nästan kikande på handboll,
och såklart lite fika på det.

Idag lyckades jag få godkänt på ytterligare ett matteprov,
efter mycket påpekningar från mattelärarinnan
"Hur gör du detta möjligt, hur får du rätt svar,
fast fel tecken? Du gör helt rätt, fast vad gör du?"
Iallafall two down, two to go.
Efter det blev det fika på (pärlan) Flugan med Ballo
och Therese. Det var mycket trevligt. :-)

du förvirrar mig
Upp tidigt för att gå upp till Solbacken imorgon. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

muha! if we can't do it, no-one can. du e för övrigt inte grön i håret och du har en uuuuurtjusig skjorta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback