Björnattack?


Blir så arg på aftonbladet, skitblaska sedan många år
visserligen men ibland tänjer de verkligen på (mina?) gränser
Sitter och kikar på en bild på deras sida, en nöjd
jämtlandsgubbe sitter med geväret bredvid en stor björn.
"vi smög oss på björnen" Är rubriken.
Kanske min kärlek för dessa bruna fascinerande
djur sedan barnsben som gör min irritation större,
tycker inte man lägger upp en sån bild iallafall.
Björnar är snälla djur, bara människan som
vill ha en anledning att få deras päls liggandes

på vardagsrumsgolvet. Buu!

Göteborg var trevligt, älskar att vara i den staden.
Får se om jag hamnar där dagen jag börjar plugga
på universitet. Eller kanske innan om jag har tur! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback