Åker inte till Bangkok..


..på fredag vill säga. Men det gör min bror som
blir borta tillochmed jul, sa just hejdå.
Han fick en bok av mig, Spelet, har lusläst
den hos en vän och tyckte den verkade rätt lustig
så den köpte jag till honom.
Hoppas han får en lika bra resa som jag fick!

och Lina&Sara ska åka till Kenya om ett par veckor,
safari, skolor och lejontämjning ska dom få uppleva,
väldigt avundsjuk är jag.
Vill också resa bort ett tag nu, inte bara för upplevelsens
skull utan för att jag är blek och vill ha mig själv
i en brunare nyans, nästan som  jag vill ha min
choklad, 70% kakao.

Mer dagisjobb imorgon,
by the way, småbarn är det sötaste som finns!


Kommentarer
Postat av: Camilla

jag är fullkomligen otroligt superredo för en vinare .. eller två .. eller så .. nästa helg! name the plats och I be där. hos dorj?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback