Se där.

är det måndagkväll, har jobbat i hagabacken, eller nejnej, SOLbacken heter det visst numera har det visat sig.
Gick bra, hade stängningen också  ikväll då dagisbarnen kom över till fritids, två små roliga flickor.. "Den dockan ska vara nakenfis", "nakenfis"... "nakenfis".. "nakeeenfis". och hela deras sätt att prata satt jag och skrockade gott åt ett bra tag efteråt. :-)
Helgen flöt på lugnt, fredagen blev att kika massa avsnitt från serier jag följde innan jag åkte iväg och jag har missat, lördagen blev ett ståhej iochmed Sara fyllde 19 år, blev god mat och dricka på det, (dock non-alcohol för fröken holm), var chafför åt fyllebultarna som skulle svänga sina lurviga uppe i skogen. Efter det åkte jag hem och lade mig, grymt skönt.. Så första vita har passerat, 3 to go!
 

En del borde inte ha träffat på mig, eller tvärtom? Jag gillar att inte hata för en gångs skull.
Nu ska jag gå och lägga mig med en bok, mer jobb väntar imorgon. Gonatt!

www.facebook.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback