Leave


En
vecka fullspäckad som en grisfet säl på ett nylossat isflak pga växthuseffekten, har min vecka varit.
Jobbat i Solbacken och Stöttestenen, och har jobb hela nästa vecka också på stötte..
Ser bara dollartecken och anar att jag kommer smila som en msn-smily när min lön dimper ner. :-)
Detta år förövrigt har jag inte sökt något speciellt jobb under sommaren som jag har gjort tidigare år,
men tro inte på att dom ringer och trycker på mig jobb utan att jag ens har rört ett finger.
Igår ringde dom från hemtjänsten och tyckte jag skulle ta på mig ett 4 veckors vikariat i mitten av juli,
tror jag tar på mig det, måste gå på introduktion först bara, vet inte alls hur jag kommer reagera
med gamla hjälplösa människor.. Och idag ringde chefen på västra området och frågade om jag ville
ha ett par veckor på sammanslagningen av dagisarna. Jag tackade dock nej, handlade bara om 1 vecka.

- Sara har återvänt från sin förvisning till greklandet. Brun&glad.
- Therese fick en klotgrill av oss i inflyttningspresent, = glupska vänninor
- Jag och Lina går och går och går och går.
- Vad köper man till en bryggerimästar-student? Alla undrar.

Sömn!





Kommentarer
Postat av: Camilla

oj.
det var en jättefull vecka i tell u.
har haft en rätt hård vecka jag med.. :( ofrivilligt singel igen...

Postat av: kom ihåg mig?

puss

2007-05-28 @ 00:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback