Inlandsresa



Japp,
ska åka på en roadtrip som tar mig söderöver, nämligen Göteborg över helgen
med min goda väninna Sara, ska bo hos Zandra, hälsa på Malin,
hejja på alla som springer och kanske kika på alla nato-evengemang som för tillfället håller på i götet.
Åker hem på söndag, men icke Sara , hon drar vidare till Grekland för en solsemester
nu såhär lägligt innan sin student.
Och jag blir inte nåå avundsjuk, :-/ ,vill bara åka iväg igen, är mer och mer
sugen på att dra ner mot medelhavet för att jobba ett par månader nu.

Veckan förövrigt har varit coollugn, får bara massa jobb på Hagabacken nu,
jag som helst föredrar att jobba med småttingarna.. men pengar är pengar.
Och imorse vaknade jag av en påminnelse på min telefon att det var dax att ta min 3e dos twinrix,
så hopp in i bilen och in till Capio för att sticka mig under en nål återigen,
tyckte den resan var en av dom tråkigaste jag har gjort i hela mitt körkortsliv..
Förstår inte hur jag orkade åka förut när jag tog alla mina allergisprutor som höll på i 3 år,
hujeda mig vilket tålamod jag måste ha besuttit då.


Förövrigt är Ciara (like a boy) 's dans till den videon helt absurbt bra,
blir inte nådigt avundsjuk på speciellt Ciaras bändbara kropp..den som hade den, då ni!



En bra bok och en kopp te blir det nu! Gonatt


Kommentarer
Postat av: Camilla

nej, jag vet, balkongträning e ngt helt nytt. däremot ska det nämnas att denna balkong har tak. :)
oh, gbg! love that town! have fun!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback