Dagen ledig



Ja,
helgen som var , blev en höjdare.. gillar Göteborg väldigt mycket, dels alla sorters människor
och deras dialekt; Jag är såld helt enkelt, fast blev 1000 kr fattigare denna helg och bara ett par
tighs rikare, vet inte var dom andra små slantarna tog vägen egentligen.
Och jag som skulle spara dom små tillgångar jag fortfarande har kvar, buhu.

Idag har jag varit ledig, vaknade som vanligt mitt i natten, klarvaken som en nattaktiv uggla
och trodde det var dax att knalla upp. Icke sa nicke och john blund tog åter över.
Vaknade runt 9, och har fortfarande inte kommit ur min pyjamas (klockan är 21:00), vet inte hur det har kommit sig,
folk har kommit och gått här, har skjusat iväg föräldrar på middag och städat ur mitt rum
 - med enbart på mig min pyjamas, mp3 och ett hårband.
Somliga kallar mig nog mysig, ledig eller helt enkelt lite äcklig. Men det gör inget, det får man vara. :-)
Ska ha ett litet mini-spa här ikväll, eller som jag menar med ett mini-spa,
jag ska ha tända ljus utanför duschdraperiet och släcka lampan och sedan duscha för att
avsluta det hela med ett glas vin..-  riktig tantvarning.

Mp3n har sagt som sagt gått varm idag, lite depp-musik samt mycket minnen i låtarna.
Dessa album är vad jag tror, ett måste att ha i sin spelare, kan aldrig bli trött på dessa.
=

Dashboard Confessional - Dusk and Summer
The Fray - How to save a life
MatchBox Twenty - More than you think you are
Chris Daughtry - Daughtry

Ha d gott!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jo, den anna Skipper. Det är en såndär hälsocoach. Dietist. Eller vad man ska säga..

Postat av: Camilla

men tänk! nu behöver aldrig den platta ungen banta! du gjorde den helt klart en tjänst!
ska för övrigt oxå tanta mej ikväll, gråta en skvätt och tka allmänt synd om mej själv. vi borde ha en sorg-kväll, äta pizza och tanta oss så mkt det bara går!!
PUSS

2007-05-18 @ 20:03:55
URL: http://camillau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback