När har man någonsin i det verkliga livet, behövt ett munsår?



Jag
undrar det. Har för andra gången i mitt liv ett munsår, och för att min kropp ska skratta
lite mer åt sig själv så är det faktiskt precis 3 år sedan jag hade det sist.
Så på kort från midsommar den tiden så ser man en fullfjädrad frida flyga omkring hemma hos
Erik med ett herpesutslag på överläppen. Och nu, 3 år senare kommer jag troligtvis
förevigas på kort på midsommar med ännu ett munsår på överläppen. Tradition?
Det måste vara nån gör detta mot mig.

Sara har nu flyttat, och Carro åker i övermorgon, inte skoj någonstans.
Ska fortsätta min introduktion ikväll, går sådär. :-/


Kommentarer
Postat av: Camilla

vackra holm på ängen minsann! posar du så plåtar jag. ;) loovar!
munsår is the shit. dom ploppar alltid upp när man som mest behöver dem!

Postat av: Carro

Kommer sakna dig Fliida.. Blir hej då snart :( Fliida min Fliida..

2007-06-20 @ 23:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback