Midsommarfirande&bakslag.



Weho,
överlevt ännu en midsommarafton, och med ett stolt munsår till på köpet,
but hey, jag var tammetjyvingen glad ändå.
Började kvällen med utstyrsel + knott-afton i torpet, en hel del människor fick tendens
att kika upp, men jag gav upp när knotten blev som ett blurr i de redan dimmiga synfältet..
Jag tog mitt pick&pack och fick skjus till den ökända metropolen Linde, där Ida tog mig
till andra festligheter, hade trevligt hela kvällen då jag knallade hemåt med en trasig
hörlur till mp3n i örat.

Hade fått låna joels lägenhet över natten, jättebra med tanke på mitt sinnestillstånd låg
till på morgonkvisten, yr som en höna och törstig som en muräna.
Hem,kom jag lite senare, det var då jag knockade mig själv och blev då liggandes
resten av gårdagen, inte ens en munsbit vit bröd fick stanna kvar, knappt en droppe vatten.
Jag hävdade då bestämt att detta skulle bli min död, då denna bakfullhet har jag då aldrig
skådat förr.

Idag vaknade jag upp tidigt som en ny människa, iallafall en hungrig sådan,
åkte sedan in till Ida där Sofia och fröken Moa väntade in mig, över ett halvår sedan
jag träffade Moa, samma galna kvinna dock med några kilon mindre på sig.
Alltid trevligt och träffa henne, har saknat henne. :-)
Nu ska jag sova, är numera ledig tillochmed 20 juli, väldigt frustrerande speciellt med
föräldrar springandes inpå en hela tiden, men denna vecka åker de på semester
så jag har hela huset för mig själv. Och det gillar jag.
Timbaland - Apologize.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback