Karne-val



Sanna
brakade loss på min grusgård sisådär stressad klockan 12 denna dag, och in for vi till Linde
för att bevittna årets karneval, som jag håller med fröken Uske att inget slår nog examensbarnen-06,
färgsprakande & idérika karneval som faktiskt blev utsedd ett av det bästa karnevalstågen
genom lindeskolans tider då alla klasser slöt upp och bjöd på en sprakande folkfest.
Nog pratat om min årskull ;-), Så hade faktiskt en del klasser sina stjärnor, några i ek3 i sina
åtsmittande skiddressar, ett studsande hjärta som visade sig vara Sabina och såklart stjärnan för
dagen  vår allas Sara Andersson, som gestaltade en igelkotte.
Dock en väldigt full sådan, men en fin igelkotte med luden hud och farliga taggar.

 



jag vill börja dansa igen på tal om ingenting, Hej!



Kommentarer
Postat av: Camilla

men så va de ju! studenterna of '06 var ngt extra, helt enkelt. det är bara den "hemska" sanningen. (totally för fräsh by the way holm ;) )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback