Vårdbiträde/Barnskötare.


Gillar mina beteckningar jag numera har skaffat mig, har också på min meritlista hygientekniker
och annat smått och gott. Låter som jag är grymt viktig för staten.
Började mitt vikariat i fredags, gick okej.. och idag första dagen som jag var själv på morgonen,
blev en del samtal "vart ska jag" och frågor "vad ska du ha?", men allt som allt
glömde jag ingenting viktigt, dom fick sina mediciner och ögondroppar&såklart en mycket glad
Frida som bjöd på sig själv .
Ska jobba imorgon med innan jag är ledig två dagar, är helt slut fastän man mest sitter och
väntar, så kommer skutta till sängen hyffsat tidigt idag. Först ska jag ut till släkten igen,
farbror&faster är här, och Bengt kan verkligen placera sina meningar rätt, har skrattat sedan
han kom hit känns det som. :-)

Håller för tillfället på med ett litet projekt så fort jag hinner, nämligen att lära mig spanska,
hur kul som helst! Tänkte klättra upp på machu pichu till våren om jag har råd, och kanske
paddla genom panama-kanalen med bror min och då kan det vara bra att inte stå som en fånig
turist och inte förstå någonting. Nej, ta inte mina ord på allvar, mina planer är återigen lika bestämda en sommarprognos från smhi, men resa lite till ska jag allt hinna med innan univeristetet och diverse. Nu blir det ut och käka hallon&lyssna på farbror återigen!

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback