Härligt va

Helg! Jobbat bokstavligen häcken av mig denna vecka, nästan 40 timmar. peerfekta pengar när
jag sitter i thailando och smuttar drinkar. :) Och igår ringde hemtjänsten och frågade om jag ville jobba, då jag sa att det var för 3 månader sen jag sökte jobb där.. men har kanske lite ströjobb sen när jag kommer hem om jag väljer det. Inte illa pinkat!
Så sa jag till vikariepoolen igår att jag inte kan jobba efter den 18e februaritillomed maj, så nu är allt klart..
det fattas bara att packa och komma på att jag är dumihuve att jag ger mig iväg på denna resa helt själv.

Igår när jag slutade gick jag&Lina ut och gick,  runt häromkring och sedan upp till danshyttan där vi lekte med hundarna, riktigt bra hurttiga var vi.
Sen åkte vi till Joel där jag hittade ett piano, började plinka och kom ihåg en hel låt från min tidigare pianokarriär, som jag såklart spelade tills allas öron blödde ymnigt.

Och ikväll är det att svänga på sig sina svängisar och mysa med dom, får se vart vi hamnar. :)

byebyee
Lite sväng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback