2 veckor kvar


Jaha, helgen har gått och den var väldigt uppskattad, fredagen blev till att sitta hos Joel och kika på när de hällde i sig alkoholhaltiga drycker för att sedan ta mig hemåt och krypa till kojs hyffsat tidigt, jobb på lördagen på apoteket, näst sista gången jag jobbade där innan jag åker.
Sedan blev det att farfar&marja var här och åt, det var lite lustigt faktiskt. Marja är väldigt snurrig utav sig och frågar joel när vi sitter och äter lite fiin ost&kex efter maten, "ska inte du ha något?" -joel svarar artigt, "nejtack jag klarar mig" då hon svarar med "Vadå?! Kör du?!" jäääkligt skoj var det iallafall när vi satt där, inte visste vi att man inte fick köra bil pga att man åt mjölkprodukter, vill nämna att hon förstod inte vad vi skrattade åt först..

Senare blev det till att möta upp lite av svängisarna, då vi kom fram till att det råder förtillfället en babyboom häromkring, allt&alla ploppar ut barn.. är det brist på drömmar? vad man vill göra med sitt liv? uppror?
det är vad jag tror, ingen orkar ta tag i sina liv och då är det lika bra att trycka ut en unge så har man nått o skylla på för att vara kvar häromkring och inte göra nått vettigt med sitt egna liv.


2 veckor kvar tills jag åker.. buhu vad nervöst.


69429-2

Kommentarer
Postat av: Sanna

Babe! Du kommer klara dig så bra därborta, ska hålla utkik i din resedagbok! Take care..Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback