Hope


Har en liten förkärlek för tillfället för fina kvinnliga röster som sjunger
ut ur hjärtat:na sina, har en del album nuförtiden som är kanoners som jag tycker man ska leta rätt på och lyssna en sväng på! Colbie Caillat är en favorit sedan förut, Regina Spektor (en del låtar), Yael är en fransyska som sjunger en kalas bra låt, albumbet är inte jättebra, Zero 7, kanon..Norah Jones, slår aldrig fel. och nuuu idag hittade jag en amerikansk flicka, Hope. :-) Jätteduktig tjej!
Meiko är annars en på topp 5 just nu, den rösten får mig att vilja sjunga ut allt jag kan&vet!

Förövrigt, har veckan varit bra. jobbade($) häcken av mig tillochmed julaftonskvällen.. blev kalas på juldagen och stor-kalas på annandagen.. Helt okej, träffade på personer jag inte träffar så ofta, kanske någon jag vill träffa mer. men det går inte. Icke. :/
Igår så vaknade jag upp i en soffa&säng hemma hos Ica, hem,dusch och Örebro + bio med Uske,
såg inte en så värst bra film, men vi har som vanligt det trevligt ändå!

Idag har jag haft fullt upp och leta flyg från Mexico till Cancun, vet inte om jag kommer vara vidare värst sugen på att åka buss 25 timmar det första jag gör nämligen när jag anländer till Mexico. Och det är nästintill samma pris som att flyga.. men då undrar man ju.. hur är inrikesflygen i centralamerika? Kommer jag få gå i mörka gränder, på jakt efter en tjallare som vet var en maffiaboss bor som jag kommer få muta till mig en fönsterplats i ett jaktflygplan, som i sin tur kommer bli nerskjutet någonstans över en öken och det visar sig bara vara knark i planet, kommer jag då få äta piloten för att överleva?

eller så är det som ryanair, lite dålig standard men man kommer fram.

Imorgon jobbar jag, gonatt :-)

Kommentarer
Postat av: Camilla

sen kan du skriva en bok; "hur jag överlevde i mexicos mörka gränder och de 10 bästa sätten att tillaga piloter.".
jag skulle köpa den.
bra att ga.

Postat av: Camilla

pfft. bara för att friiida är så k*t ikväll!

2007-12-29 @ 16:23:57
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Postat av: Camilla

frida and mårten sitting in a tree!
K I S S I N G!

2007-12-29 @ 18:57:48
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Postat av: Camilla

det är min brunstiga blick

2007-12-30 @ 08:16:21
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Postat av: Sara

anade det. =) Jobb idag också?

2007-12-30 @ 09:48:05
URL: http://saaraaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback