Dan före dopparedan


Ja, det som hände förra veckan visade sig vara falskt och
jag blev lättad, dock lite sur på henne då jag känner mig skadad.
Har legat sjuk i veckan, igen..
Och i fredags började jag min morgon
att prata med den vita porslinsmodulen inne på toaletten. :-/
Mådde tjyvens hela dagen, blev bättre sedan.. hade ätit
för gammal leverpastej tror jag!

Jobbade delad tur igår, ooh vad trött jag var på kvällen, skulle då
till linde med tjejerna, ut på bistro (nykter), där jag träffade på de mest
olika människorna (bankir, Monaco :D)och ett försök att hålla rätt på mina vänner, överallt och ingestans var dom! Hade fullt sjå tills jag åkte hem och ramlade i säng efter 2 inatt, kunde icke sova då.. tok-kallt! frös så jag hackade!

Slutade just jobba, och ska hoppa i säng snart.. jobbar imorgon med.
På självaste julafton! Ska ha på mig tomteluva och en gammal rostig kjol,
så får dom som vill tro att jag är tomtemor.

God Jul på er!
Min jul ska vara kul min jul får inte vara ful
Som påsken den är gul, ska min jul vara kul
Snön den ska vara vit,
och är den gul har någon pinkat på den -kanske en hund?

Kommentarer
Postat av: Camilla

JAG tror på dig tomtemor frida. I BELIVE

Postat av: Camilla

oi.
jag drar med packet på .. söndag i think. yes indeed. söndag. vill du leka?

2007-12-25 @ 14:25:34
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Postat av: Camilla

det gör inget. ibland känner jag mig som sune. :) nu finns det lite pix på vår spännande kväll oxå!

2007-12-28 @ 15:19:39
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback