Oboy


Helt såld återigen på Göteborg, en långweekend med Sara, Sanna och Patrik blev det,

-Liseberg (Jag funderar på att spara ihop till en egen nöjespark)
-Shopping, aah :-)
-Kalas, ett evigt rännande på aveneyn. och nästan en favorit i repris med Sara. hehee
- Mat, i massor.
- Sms som väcker saker till liv
- Stöd.
- Träffa Sara, vilken kvinna.

På söndag är mitt vikariat slut på hemtjänsten, då jag hade målat upp
de värsta scenarierna framför mig, så har det gått bättre än väntat! 
Sista veckan kvar bara, och nu ska jag fortsätta i min bok!
Gonatt



Kommentarer
Postat av: Salabalakala

du är en underbar kvinna, min kvinna är du :)

2007-08-07 @ 22:47:57
Postat av: Sara

Vi kan spara ihop, och starta ett tivoli i hyttan. =)

Postat av: Sara

Badminton låter skit kul. Och så lite innebandy på det. =) Finns det nå halltider där lediga? Blir ju inte många kr per person. Det tycker jag vi slår slag i saken med. =) aerobics? Hmm.. min koordinationsförmåga är noll. :D

2007-08-08 @ 14:25:26
URL: http://saaraaaa.blogg.se
Postat av: Angelica

uppdatera lite nu..

2007-08-11 @ 18:02:30
URL: http://angeliqe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback