Göteborg del 2.


Har fixat så jag slutar tidigare imorgon, då blir det raka vägen till de härliga dialekternas hemstad,
Göteborg. Träffa Sara.. 6 veckor sedan vi sågs, helt otroligt. Men imorgon!  :-)
Har jobbat häcken av mig den senaste veckan, går jättebra och tjänar massa goa slantar.

Måste packa saker nu, och baka.. och laga mat, jag är tamme sjutton en sjukt bra kvinna
som hinner med allt detta vid denna tidpunkt på kvällen då jag egentligen skall sova.
upp med tuppen, eller nja. om jag hade en så, varesig det är en karls eller en riktig tupp så ska jag vara alert som en speedad hare på treo kl 6 imorgon.
 
- r.i.p Ozzy. :-/
Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Björck

Nice pic på dig. Tack för stödet. Klaam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback