ju mer vi är tillsammans ju gladare är väl vi!


mina respojkar =)
jag ser min tuna-bulle på den här bilden, som jag grymt mycket saknar! Gott sladdrigt bröd med tonfiskröra i. Kan knappt blir bättre, eller jo snäppet efter tuna, coconut-pandan

har förresten vad jag tror(!) kommit på vad jag ska göra hädanefter, flytt till göteborg början av juni för jobb. Sedan höst, komma hem och läsa upp ett betyg, för att sedan lämna landet för norge och mer jobb, för att till nästa vår åka vidare ut på äventyr. =)
I helgen är det kalas, har förresten varit hemma hela veckan, inge jobb alls.. om jag inte får något på måndag så ringer jag ISS och städar lite innan jag åker till göteborg, måste ha en peng- så jag kan köpa mig nånteng.


hejhopp, ikväll ska nån få en propp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback