Hemma

Överasskade alla igår (förutom bror som hämtade mig på arlanda) , när jag kom en vecka tidigare än beräknat.
Var enormt skoj och se allas reaktion, har längtat efter att träffa mina vänner. :)

dock, igår när jag skulle sova och idag, känns som jag ar i en bubbla.. känns inte som det är jag som går runt i huset, dricker vatten, sitter vid datorn osv.. känns som jag lever i nån annans kropp.
tror det är omställningen från thailand, saknar det verkligen..
Hoppas omställningen går snabbare, för just nu vill jag ta bilen och åka härifrån.

vet inte heller vad jag vill göra nu i sommar/sommar/höst/viner, skulle vilja åka väg igen någonstans för att komma på det.. får man det? Måste hitta på något iallafall..
ush, hatar att inte veta vad som härnäst jag ska göra.


försökte sätta in mina blåa linser just, tappade en, så jag försökte istället med det bruna, då tappade jag bort ena bruna också.. Kan iallafall vara halv blå och halv brun-ögd nu.

Ikvall är det fest! Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback