öl-dator

det finns öl-dator.
Det är vad vi gör nu.
Jag, Hampus och våran snaella roomie Fredrik sitter på people´s, dricker öl... och sitter med varsin dator i våra fejjor. Jättetrevligt och jättesocialt. Jag känner mig som ett studieoffer, eller jag låtsas som det. Det rättfärdigar det hela lite mer, att just sitta med varsin dator i ansiktet på ett uteställe.. Jag pluggar, jag studerar sociologi, historia.. Vi har samma projekt.. och dricker öl. Det vi dock gör är att bälja i oss öl som ursäkt för att kunna använda internet till att snoka, samtala och ladda ner annat strunt som vi behöver för att klara resten av dagen.

måste återgå till pluggandet.. så schh!

Kommentarer
Postat av: Sara

Din ölhävare! Kom hem igen vetja!

Postat av: Camila

nej hallå!? nu vet jag inte?? studieOFFER?? i'm hit! i'm dying.

kom te karlstad o häv öl med ett riktigt studieoffer

2008-10-30 @ 11:54:57
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Postat av: camilla

han e ett as. A - S. han förstår inte vad han går miste om

2008-11-03 @ 18:58:10
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback