Eller hur!


Lång tid har gått sedan sist här, förra helgen tog jag, Sanna och
Therese tåget till Göteborg där vi hade det jättebra!

Fredagen där bjöd Sara på mat och sedan utgång på det,
Keybar var tokkul, och jag var eurofisk över männen, överhuvudtaget den helgen
så tyckte jag det bara fanns snygga karlar i stan.
Lördagen skulle vi shoppa, men nattpumpning(av madrass)
samt fylla till 4 på natten gav biverkningar och vi
kom inte för att köpa något direkt.
Kvällen tog jag mig själv i kragen och tog mig
till diamond dogs där Malin&Emma från Thailandresan satt,
vi drack öl, drinkar och vin och minnen kom återigen fram som
vi totalt hade glömt bort (ville glömma?) :D Kanonhelg överhuvudtaget!

Veckan har det varit mycket jobb, agerat poolvakt åt fyra 2åringar i en pool,
räknat matte, jobbat extra på apoteket på Pluskvällen, och Sjuk..sjuk har jag
allt varit!

Middag&dryck hos mig på lördag! För då är det ingen vanlig dag.. :-)

Kommentarer
Postat av: ica

för det är fridas födelsedag:)

2007-11-18 @ 21:00:19
Postat av: Sara

Varför inte? =)

Postat av: Camilla

veeem får följa med på systeee.eeemet?
camilla annika frida!
camilla annika frida!

2007-11-19 @ 17:29:25
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Postat av: Camilla

tack tack tack. jag är dösnygg.

snart får fröken hälsa på på glasbanken

2007-11-23 @ 19:08:27
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback