Steka

Hej, grillkalaset gick av stapeln i måndags och var mycket lyckat och återigen kan jag hänvisa till bilddagboken (mjaa) för att titta närmare på den aftonen. Efter grillningen blev det hotellet, visserligen hade jag nog fått i mig en sipp för mycket av det goda för jag kommer fortfarande inte ihåg alla människor jag träffade på, men skoj hade jag, efterfesten blev en kortis för att sedan stupa i saras säng, men uppe med tuppen (12..) för att kika på första majtåget! 

Fick lite jobb i veckan här, började på stöttestenen i onsdags och har fått planerat för ett par veckor framåt redan, helt okej..men snart måste jag sluta där återigen när jag förhoppningsvis flyttar till Göteborg, kikar hela dagarna efter rum och jobb, rum finns det, det är jobb det är lite surare med.. men om det blir som jag planerar att bara jobba tillochmed mitten av augusti så kanske ett surt jobb passar mig. Annars finns ju möjligheten att säsonga återigen i ett varmt land i sommar? Me bist nicht know, men bort ska jag.

idag har jag dock inte jobbat, bara varit hemma.. Kommit på att jag blir så irreterad på karlar, ge fan i mig era jävlar!
lekte med linas hundar ett tag ikväll också, det är de närmsta en man jag ska komma nära det närmsta halvåret.

Nu ska jag dricka mjölk, för en vit månad har jag visst också som grädde på moshelvetet.
 saknar thailand lite, jag hade det bra där.                   


                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback