Sommar!



Äntligen
värme och sommar, svensk sommar! Och idag var det nationaldag, och
som vi svenskar är fattar vi inte hur vi ska fira dagen till ära så beslöt jag mig för inte
göra någonting heller och tog sovmorgon för att sedan underhålla min bränna ett par
timmar i solen.

Och jag har redan skrivit ett inlägg här, men blogg verkar ha käkat för mycket
valium och är segt och dumt och där någonstans försvann mitt förra inlägg.
Tänker därför beskriva i punktform vad jag i förra inlägget hade skrivit utförligt, så med
eran fantasi blandat med min väldigt mycket så kan ni kanske få detta till ett långt och
häftigt blogginlägg. Here we go.

- Sara tar snart studenten, flyttar till göteborg, pendelkort hos SJ
- Sexparty, 23 tjejer, nykter, chafför, trött, fulla människor är roliga människor
- Examenskalas för Joel, pinsamheter, öldrickande och sov klockan 00:00.
- Jobb 20 juli, hemtjänst, 4 veckor = pengar
- Åka utomlands, häng på. ;-)
-
Kika klart på Stomp the yard, sjukt bra dansmoves i den filmen, det spritter i benen!


Saknar.. fan!
Travis - One night



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback