Brain-activity


Ska till och börja med i detta inlägg med att helgen som var bjöd på mycket. Sara
tog som sagt studenten, så fredagen var ett enbart firande, först omkramanden av henne
på torget, gratulationer till andra för att sedan kika på alla fulla studenter som åkte skrindor
osv på stadens gator.
Firandet slutade inte där, utan hem till Sara där vi åt gott och bjöds på mycket gott att dricka.
Vi flickor tog vårat pick&pack och for in till Ida, där lite mer förfest avverkades,
jag som hade fått smaka ett par glas vin för många och det blev inte bättre att jag hade en flaska
till vin med mig, och satte mig på husknuten med Sofia för att reda upp hennes liv och försöka dricka
henne full, slutade med att vinflaskan var slut  och Sofia var fortfarande inte full, vi rumlade bort till hotellet. 
Där jag träffade på vänner jag inte har sett på många dagar,hade jätteskoj! Lite missöden blev det,
och utgången blev i det dyraste laget.  Men ack, vad vi har skoj tillsammans vi tjejer :-)

- Sara flyttar på onsdag klockan 06.00, jag anar att jag kommer vara i en stor bubbla de närmsta
  veckorna för att möjligtvis kunna försöka förstå detta faktum, Why?!
- När jag har kommit ur min grovt stora bubbla, kanske jag flyttar efter, härm-apor finns det för lite utav.
- Carro tar till landsflykt efter en del otur i detta land, senaste med våran äldsta dokumenterar-vän,
  den grå fagra kameran. Ska hälsa på dig om jag har råd, var så säker.
- Mutti ligger på sjukhus, njursten.
- Joel&Lina har gjort slut efter ett långt&svängigt förhållande, är faktiskt rätt nöjd,
   dom klarar sig utan varandra.
- Jag&Ica ska åka på en sistaminuten.

Jag började förövrigt min karriärr på hemtjänsten idag, 8 timmar av skvallerblaskor och
tant-skvaller, dock med hembesök hos gamla tanter som är glada&rappa i munnarna,
det var mycket roligt att se.
Imorgon väntar en lång dag för mig, ska ta med mig ett par bra böcker att fördriva tid med.

Hade bra&Gonatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback