S-tripa



Veckan

har nu gått, kvälls-jobb och ett kvällsdopp med tjejerna uppe i sommarstugan har
jag roat mig med, tur
 för oss att det inte finns några mer stugor runt den sjön! :
Igår efter jobbet svidade jag om till den lilla svarta och familjen begav sig upp till Stripa,
där konserter, grillning och annat stod på schemat.
Började efter entrén att bestiga slaghögen, där välkomstdrinken fyllde upp min hand väldigt
bra. Sedan hamnade allihopa mellan byggnaderna, grillning&prat med folk jag inte har träffat
på ett par år. Samma folk, större folk, syskon som har växt till sig. alla möjliga var där!
Framåt kvällen flyttade hela kalaset till en större scen, där öltältet fanns också.
Gratis är gott då pappa även sålde sin öl, så jag trivdes som fisken i vattnet.
Maffigt ställe att ha detta på måste jag säga. Hoppas det blir favorit i repris nästa år.
Jag gick hem hyffsat tidigt, hade fått upp en bra takt med min mp3 då jag bokstavligt talat snubblar
på en vägskylt, flyger och landar med fötterna i en bäck, skrapar upp mig och handväskan var öppen
och trodde nu att allt jag ägde låg i bäcken hos gammelgäddan. Men icke. tur hade jag, och blödandes
kom jag till slut hem.
Sista dagen på jobbet idag, jobbar delad tur för tillfället, började kl 7 och slutar halv 22 ikväll.
It's the hard knock life.



   
Uganda, Centralamerika,Göteborg? 



:-)




Kommentarer
Postat av: Sara

Kan tro att det slank ner "några" öl i Fr Holms magdel. Skojigt lät det som, men vi saknade dig på bugg-golvet!

Postat av: Camilla

kramande spöken; vet inte, de e saras som hon hade i sin nya lägenhet.. salt o peppar. :)

2007-08-13 @ 13:31:41
URL: http://camillau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback