Hejdå

Fick just höra att ryssarna har dragit av gasen (gäzgäz) till turkiet..
Nehe??
Det är nog två år sen jag såg detta komma, då ryssland schyst säger till alla länder i europa att "vi minsann, vi ska göra gastunnlar till era länder nu när det börjar bli dåligt med olja.. gas har vi vet ni"
Men om man inte gör som ryssland vill så blir ryssland sur, så nu drog dom av
gaskranen till turkiet.. förvånande. Och vi har ett par pipes i östersjön också vet ni, staterna runt havet sa jaaa det vill va ha för ett par år sedan.

kunder, som ska varje gång berätta att den där lilla femtioöringen snart ska försvinna, tur det.. den gömmer sig så lätt i plånboken säger dom, helst 50 kunder på en timme.. Ja, säger jag.. och om 5 år finns det inte svenska pengar kvar, då
för vi är med i eu och emu, och vi måste vad jag har förstått införskaffa euro innan 2014 eller hur är det? så skit i femtioöringen.. och palestinerna och israelerna bråkar värre än vanligt, det är lågkonjunktur och finanskris (som jag iofs ännu inte har märkt av ett skvatt!)...... Dyngförkyld blev jag i fredags också som grädde på moset, legat i slagsida
förutom visiten hos söderstrumpan i lördags med tjejorna! Men igår gick jag till doktorn, fick renixin, lite pulver så nu börjar jag bli redo för en långflygning!

Så imorgon kväll är jag framme i San Jose, Costa Rica (sv tid, kanske 4-5 på morgonen,torsdag) då ska jag till ett hostel, sova.. sen på torsdag kommer troligtvis Dave och hämtar mig, sen åker vi till Puerto Viejo där förhoppningsvis Aly ligger och krystar!

hoppas min resa går bra och jag blir lite obittrare på omvärlden.. haha! Haaaa det :) Puss och klem


Kommentarer
Postat av: Sara

Ha de !! Puysss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback