Børsen

Vakthold hær igen, tog på mig två extra pass nu i helgen.. sitter och bara sitter.. och vaktar givetvis. Igår så nær jag kom hem från jobbet så køpte jag lite øl, och så skulle joel komma och kolla in lægenheten och bjuda mig på mat ute tænkte jag.. Men det blev att vi åt salta pinnar och drack øl till middag fø ratt sedan faktiskt gå en liten ølrunda på stan. Skickade hem honom efter tolv før att springa till cafe sør och møta upp Lisafisa, fick sjukt billiga mojitos och gick vidare før att dansa. Jag kom inte in någonstans helt pløtsligt så jag travade hemåt, fræckt! Kom hem rumlandes efter 2 och åt nordens hetaste nudlar... høll på och storkna!!
Hampus ær i Sverige fortfarande, och fått jobb i vinter på Lion alpin, så vi måste sæga upp lægenheten typ.. snarast!
hehe. vilket krångel! først har man ingen lægenhet, sen har man en sen sæger man upp den. Huxflux!

Kommer hem på fredag! yes box!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback