hej och hå jag önskar jag var ett får

ny vecka, hade en vild helg som innehöll mycket regn. Var ut och åt mongolisk buffé och blev ännu mongo för att sedan lägga benan åt sidan och gick på förfest hos joel&eriks jobbarkompis, där vi spelade gitarr och sjöng flera timmar..

 igår flyttade de in en kille i våran lägenhet, en gbgare, (haha!), som sover i ett hörn.. väldigt innskuffad vad jag har sett, jag kom nämligen hem idag, tittade på hampus och fredrik som han heter, åt en avocado och fräshade mig lite, sen vände jag på klacken och tog tuben upp till bröderna. Kändes som jag var en främmande fågel i mitt eget bo! :-(
Måste vänjas. avvänjas, hitochditvänjas.. inte fan vet jag! Är trött på slit o släng hängidäng både på jobb och boende!
Ska ha en lärling imorgon på börsen, som ska lära sig de jag visst kan , så den ska jobba där 2 dagar i veckan..
men jag då? jag då? Jag kommer bli en sån där trasdocka till slut med allt släng hit och dit att ni kommer få sy fast knappar på mig och laga hål i mig och aldrig i livet tvätta i tvättmaskin!

Förresten tänker jag åka hem på lördag tills på tisdag om jag nu får det för bossen.
Då ses vi! Nu måste jag åka hem!  Ciaobellaella =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Lite trasiga, och knasiga, det är vårt trasdocksgäng.. =)

Postat av: Therese

Låter bra att du kommer hem en sväng Holmen! Så icketrevligt med vandrarhemsliknandemiljö :P . Politiken är det enda rätta! Puss

2008-10-09 @ 15:51:31
URL: http://therrrese.blogg.se/
Postat av: Camilla

jag gillar när emma e virrig. jag framstås som rätt smart då. vilket jag annars aldrig gör.



nu när jag o stefan holm är släkt vill jag bli president

2008-10-09 @ 19:27:46
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Postat av: Sara

Ja visst är skjuts fixad. Jag kör en bil in, den får stå över natten, och sen får J hämta oss inatt. =)

2008-10-11 @ 13:01:02
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback