hola

förra helgen var sådär äckligt trevligt återigen. Så jävla trevligt allt ska vara! Inte klagar jag, men såå trevligt var det..
snart innan jag ens hunnit börja mitt vikariat så är det slut, så vad ska jag göra då? Inte kom jag in på Uni, men det gör inget.. har ingen aning om hur jag någonsin kommer kunna motivera mig själv att börja plugga.
Lämnar det åt allas våran framtid. Så det blir nog en resa i vinter igen! så hemskt gott! :-)

Nu söker jag jobb igen, sen ni...
pusshej, nu ska jag laga mat!

Kommentarer
Postat av: Camilla

res till karlstad o hälsa på mig.

..

jag bjuder på saft

Postat av: sara

Platsen är ej bestämd, måste skaffa lite legitimation och grejer först, sen drar vi iväg några från jobbet och jobbar någon helg då och då extra. =)

2008-07-29 @ 09:21:56
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback