bak in

..... blogg.se = blogg.se/gillarattjävlas.

det tycker jag!! Alltid när jag ska skriva ett vettigt inlägg klantar det till sig (läs mig) och inlägget försvinner
ut i etern utan en liten skvätt av registering utav det! Då känner jag utav våran bästa vän Frustrationen!
Frustrationen är ibland lång, kort, tjock men oftast rätt dryg! Iofs skulle man kunna skippa det genom att
göra som man borde, räkna till 10, andas, kanske lägga en fjärt och sen får det vara bra.
ska gööra det nästa gång.

annars idag har jag inte gjort ett skvatt, gått upp till torpet där mina kusin+barn var, agerade tv-signal, hade
tumkrig med vänster hand och spelade bubblan med massa rötjut. Trevligt var det, men jag bestämde att vi
skulle åka hem när min nyktra moder gick ut för att hugga ner bersån till rötterna, skitfult tror jag det hade blivit.
och nu sitter jag med nysmorda inpackade fötter, och ett finnigt ansikte som jag slängt på allt som slutar med glycerin.
Är ändå snart 21 år, har inte mina porer förstått det? som jag sköter min hud måste dom satarna verkligen satsa 110% för att ens kunna gro, och sen bryter dom ut som det inte skulle finnas en morgondag! blä

i helgen blir det Blekinge igen ser det ut som.. mycket åkande dit på sista tiden.. vet faktiskt inte vad det är som drar.
Ska ta reda på det!

vi hörs. Pussgonatt




Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

Godnatt...

Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

Är du skrockfull eller tror på något övernaturligt? Har något övernaturligt hänt dig som du vill dela med dig av?

2008-07-09 @ 00:26:29
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Sara

äntligen nytt inlägg, det gillar vi. Mer av den varan tack! Känns som en evighet man träffade Holmen! =)

2008-07-09 @ 11:41:25
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback