mm korv


Hola!
NU idag, har jag jobbat sista dagen på flera månader och jag kan inte förklara i ord hur otroligt befriande och definitivt sköönt det känns inom mig.
Och det sista jag gjorde var typ bland det dummaste jag kunde göra innan en sådan här resa som ska komma.. Jag tog nämligen en het plåt utan handskar, så jag är gris-skär på min högra hand.. kommer bli blåsor och det kommer bli infekterat osv. Buu!
Sitter nu för tillfället och dricker kopiösa mängder mjölk och äter korv, för det kommer jag nog inte få smaka på så mycket den närmsta tiden. (kan knappast vänta heller!) Korv och mjölk gör sig bra tillsammans också, och det ser inte mörkt ut för att en digistivekaka ska få komma med min mun.

Imorgon blir det farväl till Ballo, Uske och mormor.. fullt upp på agendan! :-/
Nästa gång jag skriver, kanske jag är på andra sidan jordklotet. who knows?

deja vu, hare gött igelkött för snart ska jag bli brun!

Kommentarer
Postat av: Camilla

13 går fint.
garanterat kommer din hand ramla av också


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback