el mexico

igar satt jag vid havet, pa en klippa och kollade pa solnedgangen, mina livs storsta beskadning av vagor slog emot stranden och jag var totalt salig. Helt otroligt vilket stalle jag har kommit till! Detta slar thailando med hastlangder, kanske dock inte mexicanare.. ackliga och forfoljer, ska kopa targas och gasa pa dom. Puerto escandido ar jag nu, surfarstalle.. mycket heta killar kan jag tanka mig, ska ga snart och se om det ar sant. Imorgon ska vi se valar, som ska para sig ar det visst bestamt, kan bli intressant. Nu ska jag kopa en majskolv! hejhopp! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Majskolvar och bacardi, livet!! =) Hur ska du kunna återvända hem? =)

Postat av: Camilla

pfft! men det slår inte slask, lera och öhm.. ja, det var nog det.. ;)

2008-01-26 @ 20:06:16
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Postat av: Camilla

jag är alltid redo för dig. jag jobbar natt på torsdag, men träffas i helgen??

2008-04-01 @ 18:59:47
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback