Picknick.



Joel och co kom hem i förrgår, väldigt chockade, dom hade verkligen änglavakt!
Och som sagt är en bil borta nu, lilla starleten, så nu är man handikappad då man knappt
kan ta sig någonstans. Men igår utnyttjade jag mina vänners 4-hjuliga förmåner och följde med till
Örebro för att inhandla lite ting, blev mest ting till mig själv. Och peningvärdet sjönk drastiskt
i min stackars plånbok. Mycket rolig bil att köra då jag vikaierade som chafför i staden, råkade
få i backen på den nya bilen där det var rödljus, jag skrek, carro skrek, alla skrek och fortfort
burnade vi upp asfalten och åkte raskt därifrån i ett stort moln av skratt.

Helgen var förövrigt olyckan helt okej, i fredags drack jag, Sara och Ida ett par öl och så blev
det utgång på det, bistro var tråkigt, men hamnade på efterfest på samma ställe,
sedan blev det ännu en ute vid plantmarknaden, där jag spelade luftgitarr så jag klarar
mig ett tag nu.
Lördagen bjöd på Kennys båt på lindesjön, hur skönt som helst, måste skaffa mig en båt,.
Studentveckan är här nu, för ett år sedan var jag där, bästa veckan i mitt liv hittills helt klart, och nu är
det Saras tur, hon som verkligen har längtat efter denna tid.
Så imorgon är det karneval, kommer skratta gott åt en viss Igelkötte! :D
Ikväll är det picknick som gäller, alla tjejerna ska träffas en sista gång medans alla är samlade,
Sara flyttar efter studenten som sagt och Carro gör Johanna sällskap på Cypern under sommaren.

vikariepoolen är helt väck i huvudet, blev arg imorse på dem och sa att jag var bortrest hela veckan, hmpf.
Nu ska jag och mamma åka och köpa blommor. Hej!


Kommentarer
Postat av: Camilla

1,2,3,4,5 --> bilen går framåt. R --> bilen backar. ;)
aah, studenten. vilken tid, vilka minnen, vilken extremt ful solbränna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback