Vuxenpoäng&en hel del ledighet.



Helgen
som var lyckades jag samla på mig en del vuxenpoäng, dels vinafton
med flickorna i fredags och sedan blev det kultur i Nora på lördagen.
Utställning av lustiga mössor, dyra handgjorda kläinngar och framförallt konst,
men det som intresserade farsgubben och bror var byggnaden, då de var ett gammalt
bryggeri. Besöket fortskred med att byta byggnad och komma in i ett whiskeydestilleri,

och som serverat som det bananskal min bror glider fram på så fick han troligtvis
jobb där till hösten. Hann också hälsa på Niklas&Anna och de två skitungarna innan jag
åkte hem för att ta mig till förfest&parkfest. :)
Hade en riktigt kul kväll, dansade hela kvällen, träffade på vänner man inte har sett på
ett år och lyckades bloda ner dansgolvet. Helt lyckad kväll var det, och gratis.
Det får jag&Sannna tacka Susanne för. :-)
Nu ska jag laga lite mat, hej!


Kommentarer
Postat av: Camilla

attans att jag missade parkfesten! men faktiskt, gbg va en höjdare det med! hoppas ni får de toppen på rhodos! pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback