Jag tänker ibland, mycket.


Yeyeas, jag tänker väldigt mycket de senaste veckorna..
Så kan det lätt bli när man har semester och rullar tummarna för att få tiden att gå.
Har tappat räkningen hur många gånger jag har kliat mig i huvudet och tittat korkat på
internet efter något som ska ge mig inspiration&något som får mig att hoppa högt av upprymdhet
för att sedan kunna planera något.
Gillade verkligen planeringen inför thailand, jag var den bäst förberedda människan
för sin första jungfruvandring då. :)

Är så sugen på så mycket här i världen, flytta hemifrån till och börja med, lära mig ett språk till, jobba i norge, tjäna massa pengar, jobba i afrika, gå reseledarutbildning, utbilda mig
till arkelog, marinbiolog, astronom och sjuksköterska, volentärarbeta, resa jorden runt (!),
au pair, lära mig segla, lära mig surfa, föröka mig, ta flygcertifikat, åka upp i rymden..


Ska iallafall åka till Rhodos på söndag till och börja med, det blir bra. :-)




Kommentarer
Postat av: Em

you've got all the time in the world, sugar :)

Postat av: Camilla

bara att sätta igång o kryssa av på listan; att göra innan jag dör. o den listan börjar bli lååång. ;)

2007-07-05 @ 13:08:29
URL: http://camillau.blogg.se
Postat av: Sara-Bala-Kala

Ha det super gött i värmen nu friodlin, sola åt mig med :)

2007-07-09 @ 11:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback