Oh

Vet inte hur man ska sammanfatta kvällen igår, vi kom på det ikväll när vi satt hemma hos Sanna . att vi vet att vi hade skoj igår, men inte hur skoj,  vi kan inte riktigt sätta fingret på det.
Men efter skvaller från varandra och mörka minnen som blev ljusa igen så kom vi överens att igår var en rejäl höjdarkväll!
Förfesten  slutade med att vi skulle in till linde, där vi blev hängandes vid minuten för att från början ta ut pengar i en timme där vi både hann med att skälla ut egentligen väldigt snälla personer och undvika fyllecell, vi åkte därifrån efter 12slaget och kom genast på att ingen hade tagit ut pengar under den timmen vi hade stått där.. hiskeligt dåligt gjort av oss.
Snokade utanför tjug04 där vi räknade till just 2 personer, åkte sedan iväg till ett ställe vi inte har varit på länge.
Det slutade iallafall med -"du kallas mig fan inte bitch din bööög" osv innan vi kom hem och imorse vaknade jag med 200 kort tagna med kameran, perfekt.
Så den som orkar kan beskåda korten på min bilddagbok.se. (mjaa)
lustig kväll, kommer jag leva länge på. :))

tokheter



Kommentarer
Postat av: Anonym

Var hittar man den bilddagboken då? :D

2007-03-20 @ 07:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback