Oh vilken jubelidiot

JA, det är JAG som är den.

Skulle idag skicka en reconfirmation på mitt boende i bangkok, då jag fick "se" att jag skulle ha betalat för
ca 1 vecka sedan och min bokning nu var borta.. Ilskan kom över mig och jag rev upp hela guldsmedshyttan för det är icke lätt att skaffa boende i bangkok vid de datumena jag vill ha.
Nej raseri blev det och härjandes med mina föräldrar som jag inte tyckte förstod min angelägenhet!
Jag skrev snabbt ett nytt mejl där jag ville ha en ny reservation fastän jag förstod det nu skulle vara omöjligt.
Iallafall lugnade jag ned mig, och kikade över maillistan igen efter jag hade skickat iväg en ny bokning, då jag fick se att det var ett annat hotell jag hade skickat iväg en bokning på som jag ej hade betalt.
Så min fina första bokning låg alltså kvar och ville bara som i början bli re-confirmed.
Här någonstans började jag slå mitt huvud i dataskärmen av frustration, nu låg alltså 2 likadana bokningar på samma hotell på mitt namn, så då blev det bara att plinka iväg ett "i'm so sorry"-mail och blablahabla, och hoppas thailändarna börjar visa sin vänlighet redan på några tusen mils avstånd och tar bort ena bokningen.. ja den som lever får se.

förövrigt har jag jobbat mycket denna vecka och ska jobba vidare en del tills jag åker, har varit i hagabacken denna vecka, skottat upp en hel ishockeyrink med endast en skyffel och spelat twister där jag också vann. bra fröken.
Resten av veckan och nästa vecka blir det stöttestenen med småttingarna, det blir grejer det.

byebyee

här ska jag bo i bangkok om thailändarna tillåter -->http://www.khaosan-hotels.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback