Nöjd jekel

Nu så har jag slutat arbetat på apoteket också, härligt. Och resfebern är borta, kommer vakna upp i bangkok om 2 dagar och få lite refebris då kanske. Who knows?
Gårdagen blev en roadtrip med lite svängisar till örebro, där jag skulle införskaffa en mp3, för den jag skulle få ifrån skit-dustin-home skulle inte komma förren nästa vecka. Så jag ringde och sa "dålig service!" och att jag inte ville ha den längre. Så då blev jag tvungen att åka till Örebro. Sara&Ballo följde med mig, in&ut, in&ut, in&ut ur bilen innan jag till slut hittade en på SIBA, en sötnos på 4 gb, helt okey.

Sedan var det bara att pallra sig hemåt för i Guldsmedshyttan skulle nämligen damkronorna spela mot Tyskland, och ett sådant event kunde vi inte bara missa såhär nära in på knuten. Iofs gick vi och kikade pga att fröken asserholt var med och spelade..                                                                   Glad sejNöjd jekel
Började med att vi var för snåla att betala parkeringsavgiften så vi smög med släckta lampor bakom storådalens klubbstuga och gömde bilen, för att sedan pulsa genom flera meter snö till IS-hockeyhallen..
Bra match (5-0 till Sverige) förutom snorungar som betedde sig idiotiskt framför oss, ush, fick härja några gånger med dom.

Sedan blev det en drink med Sara och co, lite vemodigt då hon redan började planera för nästa gång vi skulle ses -  om 3 månader.
Nej inte alls kul var det. Kommer sakna henne otroligt och alla andra enormt mycket.. :(

får se om jag hinner skriva imorgon innan jag åker, annars får ni som läser det här börja läsa min resedagbok istället.

Byebyeee




Kommentarer
Postat av: Carro

Don´t leave meee Fliida

2007-02-17 @ 14:54:58
Postat av: Sanna

Du kommer klara detta galant fritjof! Jag ska följa dig på din resedagbok! Lycka till nu och i 10 veckor framöver..Take care..Puss puss!

Postat av: Camilla

Nice. Nu beger vi oss ut i världen. Stora tjejor. ;) Jag kommer ihåg den gamla goda tiden när vi satt där på dagis, snorade och hatade elaka fröknar. det var tiiider det! HOLM! take care på din trip! pöss

2007-02-18 @ 12:43:03
URL: http://camillau.blogg.se
Postat av: angelica

Ta hand om dig! Kmr sakna dig. puss

2007-02-18 @ 15:27:38
URL: http://angeliqe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback