Jobbat klart


har jag idag avslutat min sista dag innan jag åker inom barnomsorgen, lite tråkigt känns det ändå..
Har lärt känna både trevlig personal och ungar som är helt underbara, det blir nog att barnen är dom jag kommer sakna mest.. vilka personligheter det ryms i dessa små kroppar!
Denna vecka har jag bara varit på småbarn, och när jag slutade idag på dagen fick jag kramar av all personal och lyckönskningar av alla de slag :P
Fast allt är inte bra med dagis, imorse gick fröken holm upp tjugo i 5.. bröööl säger man då.
fniss
Imorgon ska hårväxt bort förresten, ska bli skoj. hehe. Fick låna en epilator av Suuusan så imorgon ska det fixas! Testade idag lite grann på benet, tog ett par minuter innan jag fattade mod till mig att göra det, men så kom jag och tänka på," -hörrudu, är det inte du som tillät gyoni&stalin att vaxa dina ben, klarar du det, klarar du troligtvis det mesta.."   Så jag körde på, killades&dragandes kändes det som samtidigt som det kändes som att något höll på och gnaga på benet. Tyckte det kändes helt okey ändå, lite olustigt kanske bara. so tomorrow..

förövrigt; ishockey-tittning på fredag&kelandes med Sarabalakala, lördag blir en afton att säga byeeybyee på. För på söndag ca 15 så åker jag till arlanda!



förresten, fick mitt boende i bangkok! Kanske iofs 2 rum,men det är skitsamma, jag har rum! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback