Ellaa

Nu ska jag försöka börja om med denna blogg, får se hur jag artar mig.
Hade inte tid för denna för ett år sedan, men jag hade annat för mig må jag säga; 
sista året och allt var egentligen en stor karusell som jag nu sedan ett tag tillbaka har hoppat av.
Jag bytte från karusellen till en lång berg-o-dalbana som började på Santorini i grekland och slutade med att jag jobbade på bargatan i Rhodos! :)

Johanna,Jesper&Jag

Berg-o-dalbanan gjorde ett pit-stop med att vara vikarie på dagis i Lindesberg i veckorna och ta betalt för alvedon på apoteket på lördagarna, tills jag sparkade igång karusellen igen och beställde en biljett till Bangkok, fått i mig sprutor , lagt ner summor på förberedelser som jag ej trodde de skulle komma upp i.

Iallafall slutar det med att jag sitter på ett plan via helsingfors-bangkok den 18 februari med
me, myself and I.
vecka kvar nu, och allt är Klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback