Ärligt?


Om precis en månad så säger jag nog byebye till folk, ska
bli så otroligt skönt att komma härifrån ett tag igen. För
då åker jag till Göteborg för att sedan stiga på ett plan. Wiee!image71

Igår kom kusin från trollhättan + barn, så igår blev det hemmakväll med mat, pappa-gjord hjortronglass, rötjut och lite glitterdricka, den höll dock jag&Malene oss till.
sjukt farlig måste den vara!
Förtillfället är dom i Nora, går på marknaden, jag skulle ha blivit med men blev så trött att jag stannade hemma.. snart kommer  liven tillbaka som har vuxit upp något så otroligt. Julia går redan i 5an och Jossan går i 2an.. kommer ihåg de båda när det var
bebisar. :-) Iochmed detta måste det bevisa att jag håller på
och blir till mig i åren, gammeltacka!

Ikväll blir det Singstar-afton hos Anki med alla tjejerna, kommer bli kalas!

Kommentarer
Postat av: Camilla

du är dyngfrän. jag vill också härifrån. annars blir man bara sjuk, illamående, sjuk och som alla andra här. ;)

nu ska jag slåss med oskar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback